Monday 11 May 2020

pengenalan diri saya


hai semuanya sebelum masuk blog saya..
saya mau memperkenalkan diri saya dahulu dan tujuan saya membuat blog ini.

saya varnielia welli 
saya berumur 23 tahun  di tahun 2020 ini
hobi saya jalan2 
cita-cita saya mau menjadi seorang cikgu...waro po daa cigku tadika...
tapi cita2 saya tercapai juga pada tahun 2015
saya berasal dari kg Talantang 1 kota marudu, Sabah.

saya anak yang ke5 daripada 7 adik beradik

1 orang lagi tiada dalam gambar
nama adik beradik saya
1. Vhino 
2.Victorchan
3.Voll When
4.Vixchrolie
5.saya
6.Vironiejal
7.Vieldalyana

dan gambar di bawah ialah mama sama bapa saya yg paling santik dan paling insom

nama mama saya Jenusi Bakarang 
nama bapa saya Welli Marijin @ Welli Maratil


tujuan saya membuat blog ini adalah untuk bagi share pada orang lain tentang kanak-kanak atau cara bagaimana kita mau mengajar kanak-kana mengikut umur.
harap kamu enjoy blog saya..
blog ini akan saya post 1 kali seminggu pada hari sabtu.







No comments:

Post a Comment

example zoom teaching using power point for Pre-Nursery.